Hjemmekontoret

Denne månedens utfordring hos Nib er hjemmekontoret. Jeg deltar heelt i siste liten med noen bilder fra loftet.

kontor (1)

Vi nærmer oss ferdig med snekringen i naborommene. De siste månedene har dette rommet vært lager for isolasjon og materialer, så det var godt når det endelig kunne tas i bruk igjen.

kontor (2)

Nå er det blitt et hobbyrom. Jeg har ryddet, kastet og gitt vekk endel av hobbytingene mine. Nå står jeg igjen med det jeg virkelig vil ha, og har fått plass til alle tingene inne på dette lille rommet.

kontorett (4)

Knapper, nåler, stempel osv er oppbevart i norgesglass. Da er det enkelt å ha oversikt over de ulike tingene. Symaskinen og alt stoffet har fått plass inni dette skapet. Nå er jeg på jakt etter noen fine oppbevaringsbokser til å ha i hyllene.

kontorett (3)

Flere bidrag kan du se HER.

Etiketter: