fredag 2. november 2012

Vinnerlykke og utfordring: Kos

For en liten stund siden var jeg så heldig å vinne en giveaway hos Stylizimo. Premien var et gavekort hos nrway.no. De har mange fine lamper, og valget falt på bordlampen fra muuto. Jeg er strålende fornøyd! Tusen takk!

vinnerlykke (1)

NIB sin utfordring i november har temaet KOS.

vinnerlykke (2)

Med bilder av tavleveggen i stuen – der ungene tegner og koser seg, en kopp med varm drikke, et interiørblad og årets første julepynt plassert oppi en svart skål, deltar jeg i utfordringen.

vinnerlykke1

Den svarte trekassen er fyllt opp med ulike puslespill/brettspill – noe som er koselig å finne frem på mørke kvelder.

vinnerlykke

Du kan se flere bidrag HER.

18 kommentarer:

My Dream sa...

stili bilde... flink du er :)

MøbelPøbel sa...

Ahh..Den lampen er så fin!!

Har en drøm... sa...

Flott bidrag!!
Og lekker lampe:))

Min lille interiør og hverdags dagbok sa...

knall fine bilder og ikke minst tøff lampe ☺ Kjempe fint bidrag.. finfin helg til deg..

Petra sa...

Hej!

Åhh...den lampan är såå fin! Gratulerar med vinsten. Vilken underbar blogg du har! Fina fotografier! Måste följa vidare!

KRAM!
Petra

HusmorDronninga sa...

Kjempe bidrag! Lykke til :)
Lampen e smekker! Og tavlevegg i stua, DET må være kos for ungene det ;)

Blåbærtua sa...

Nydelig bidrag:))

STYLIZIMO sa...

Bra valg! Jeg elsker min egen Wood lamp :)
Hyggelig at det var du som vant...

Ha en fortsatt fin helt.
klem Nina

Svenngården sa...

Kjempefint bidrag! Masse lykke til! :) :) Og grattis med den fiiine lampen :)

Lillekatt sa...

Superkult bidrag!! Og den lampa er såååååå fin!!!!!

Syrinveien 3 sa...

Nydelig! Rett og slett!

Mari Søttar Svendsen sa...

åh! den lampa! flotte bilder :)

meaningmoon sa...

Hei! Flotte biler, nyydelig lampe!!! Du kan jeg spørre om hvor dere har kjøpt benkeplaten til kjøkkenet?

Monica/ Twist sa...

Så heldig du er! Kjempe fin lampe! Ønsker meg den jeg og;) Veldig fin blogg du har! Her kommer jeg tilbake! Mvh Monica

Heidi (Vidunderleg) sa...

Fint bidrag og finfin lampe!

Hege Sletsjøe Morris sa...

Herlige bilder
klem Hege x

små øyeblikk med cams sa...

Kjempefine bilder og kul lampe! Masse lykke til :)
God mandagskveld til deg!
Klem Camilla

Anonym sa...

Fin lampe:)
Hilsen Mari, Nrway.no