fredag 26. oktober 2012

Workspace…

Arbeidsplassen har fått en liten oppgradering i form av nye bilder, print og barnetegninger. De store klesklypene er hengt opp på veggen - nå kan jeg lett bytte ut bilder om jeg skulle få lyst til det. Storebror har perlet den fiiine stjernen *smil*.  Det er så godt når ting endelig begynner å ta form og bli slik jeg har sett det for meg! Nå må stolen bare få seg et strøk til med svart maling…

kontor (1)

kontor (4)

kontor (6)

kontor (2)

kontor (3)

kontoret

Ønsker dere en god helg!

12 kommentarer:

meaningmoon sa...

Veldig fint! Du er så flink :)

Ha en fin helg!

Blåbærtua sa...

Nydeligt,du har det så fint:))

Høytrykk sa...

Veldig fint!!
God helg til deg og dine.

tonje boganes sa...

Nydelig kontor du har! Og bildene dine er vakre som alltid!
Ønsker deg ei god helg
Klem Tonje

Anne sa...

Koselig :) gratulerer med finaleplass! Vel fortjent :)

Huset på Grønnmyra sa...

Gratulerer så mye med finaleplass :)
Så utrolig fin arbeidsplass du har.
Stjernen som gutten din har laget er jo prikken over ien.
Ha en kjempefin helg.
Klem fra jeanette

Har en drøm... sa...

KUL plass:))
Digger klypene!!

Ha en fin fin helg ♥

elviras drops sa...

Kul arbeidsplass med masse fine detaljer. Liker det du har hengt opp og måten du har hengt opp på. Har veldig sansen for barneteikningane:-)

Banebakken sa...

Elsker hjemmet deres, du har en utrolig estetikk!
: ) Nydelig...

Fin søndag til deg!

Anonym sa...

Hei
Flott arbeidsplass du har! Du inspirerer meg på mange områder.
Hvor har du kjøpt de store klypene?
Vi kunne trengt noe lignende tilmålte henge opp ungenes lekseplaner for uka :)

Annette

Le Trung Thanh sa...

It's great
These are great pics...and the place is beautiful :-)
I love your blog :x

Thanh Le
My blog: http://www.homedesign9.com/

Tonje Forbord sa...

Hei! Flott blogg!:-) Jeg lurer også på hvor du har kjøpt de klypene? De var såå kule! Takk:-)