søndag 28. oktober 2012

Ny benk

Et bilde fra vindfanget i kveld.

Vi trengte sårt en sitteplass. Jeg fortalte mannen hvordan jeg ville ha det, og noen timer seinere var han allerede ferdig å snekre! Det kaller jeg effektiv! Benken har lokk som kan løftes opp, slik at det er god lagringsplass til ting vi ikke trenger så ofte.

Etter noen strøk med hvit maling på benken, og litt svart maling på hyllen, ble rommet som nytt! Det fine saueskinnet har kommet frem igjen for vinteren. Nå har vi en praktisk og fin sitteplass – og jeg er kjempe fornøyd!

IMG_1532

11 kommentarer:

Mette sa...

Så fint! Hehehe hvor kan man bestille en sånn mann? Syns han stadig snekrer på bestilling! :))

cathrine - trettien [31] sa...

Wow, så tøft! Jeg har fått pallenenk i gangen ;)

Banebakken sa...

Neimen, så utrolig fint det ble!
Finnes det noen nettbutikker i Norge som
selger slike menn... ?!

: )

Fin søndagskveld til deg!

elviras drops sa...

Her fekk eg lyst til å slå meg ned. For ein flink og effektiv mann du har då! Veldig imponert!

MyraHuset sa...

Kjempefin! Flinke mannen og stylisten :)

Yvonne sa...

Så koselig!!!

Har en drøm... sa...

Kjekt med slike snekkere altså:))
Ble jo kjempebra!!

charm design sa...

Utrolig flott benk,og herlig innredet.
Ønsker deg en riktig fin høstdag

Inghild sa...

Skikkeleg fin benk! Såg jammen koseleg ut med det saueskinnet :-)

Fru Usken sa...

Kanonfint! Virker til å være en hærlig og flink snekkermann du har!

Ane sa...

Knall fin benk!
Kan jeg spørre hvor du har kjøpt hylla? Er det så enkelt som ikea? :)