mandag 20. august 2012

DIY: Edderkoppspinn

Med nytt lekeloft, kom også behovet for nye puter. Og hva er vel gøyere enn hjemmelagde puter som storebror har designet selv?

I sommer fikk ungene hver sin bok som de kunne tegne i, og storebror tegnet så mye fint. Den ene tegningen fikk hjertet mitt til å hoppe over et slag, tegningen av spindelvev – eller edderkoppspinn som han kalte det. Jeg visste med det samme at en slik tegning skulle bli til en pute! Jeg fikk tak i en tekstiltusj, og fant frem hvitt bomullsstoff. Storebror syntes det var kjempe gøy å tegne på stoffet. I dag har jeg sydd flere puter av kunstverket hans, så nå blir det fint på loftet!

IMG_7027

IMG_7789

IMG_7808

IMG_7849

16 kommentarer:

Har en drøm... sa...

Så fine de ble!!
Digger at ungene dine får utfolde seg og at det de lager faktisk blir brukt:) Tipper de er ganske så stolte av det ♥

Villa Oss sa...

Flink gutt du har! Ingen tvil om at dette var et stilig spindelvev :)

Kikki sa...

Wow, så nydelig! Gøy når ungene kan være med på slike aktiviteter, og få laget sin egen pute!

Blåbærtua sa...

Nydeligt og så kreativt:)Flinke unger du har!

Randi sa...

Stilig!! Og den skya også, herlig! :)

Manuela - Mrs Hardy sa...

Wow så utrolig stilig, rene designeren jo!!
Herlig, skjønner godt at du likte det ja :)

Manuela - Mrs Hardy sa...

Råkult!!!

små gleder sa...

Ååå, de ble jo kjempefine!! ^_^

Fargebarn sa...

Utrolig stilig! :) Kanskje jeg hermer en dag... :)

STYLIZIMO sa...

Takk for at du er så snill å dele det nydelige hjemmet deres på Stylizimo.com. Jeg har skrevet noen ord på bloggen om det fine hjemmet deres i dag.
Jeg linker selvsagt til både profilen din på Styliziom, samt din blogg :)
Håper det er ok?

God onsdag!
klem Nina

Bird sa...

Så kjekt å ha en personlig designer da!!! Utrolig fine puter ble det i allefall!!!!

Karlotte sa...

Hei du! Leste akkurat om bloggen din hos Stylizimo og må bare si at jeg fikk en liten bloggforelskelse!!! Fantastisk inspirasjon og en deilig, deilig, lekker stil dere har. Gleder meg til å bruke litt mer tid her inne - må bare jobbe litt først- hjemmekontro er en prøvelse for selvdisiplinen...:-) Klem fra Karlotte.

Kjersti sa...

Jeg digger at du bruker barnekunsten i interiøret:) Elsker badet deres, misunner drømmepeisen og gratulerer med Stylizimoinnlegget, stas!:) Da var vel det meste nevnt, hihi ;) Koser meg her inne hos deg. Fin kveld til deg, klem

Høytrykk sa...

Så fine puter! Og de passet jo perfekt sammen med de andre du har. Elsker regnskyen! :)

Fruehuset sa...

Så kult!! Utrulig kreativt:)

snoopylicious sa...

Fant bloggen din via herlige Ms Hardy. For noen herlige puter! Her i heimen Har vi tidligere forsøkt oss på et lignende prosjekt med sengetøy (putevar) og hvite stoffpenal og stoffposer. De ble til flotte og personlige gaver :) Et lite DIY-tips i noenlunde samme gate er dette: http://snoopylicious.wordpress.com/2012/09/28/draw-it-on-a-plate/ Ha det riktig så godt.
- Elisabeth