Fornøyd!

Jeg er så fornøyd med at den MØRKE kjellerstuen nå flommer over av LYS! Både gulv, vegger og tak har fått 4 strøk med sperrgrunning/maling. En kjedelig jobb, men absolutt verdt det når resultatet blir så bra!

kjellerstue4

Gulvet er fullt av sprekker og hakker, jeg syntes det ble så fint når det ble hvitt! Endelig har jeg også det hvite gulvet som jeg har drømt om i mangen år!

kjellerstue1

Vi har mangen planer for kjellerstuen, men for øyeblikket prøver vi å gjøre det koselig med ting vi allerede har…

kjellerstue7

Kistebordet er et funn jeg gjorde på finn.no for vell 1 år siden. Trekassen plukket vi opp fra en konteiner da det var dugnad i boretslaget der vi bodde før. Noens søppel er andres skatter!

kjellerstue3

Maia med bloggen fabelaktig har en konkurranse gående der hun ønsker å se ditt beste interiørbilde. Premien en kan vinne er et speilreflekskamera fra Nikon. Jeg melder meg på konkurransen med det øverste bildet i dette innlegget. Har du lyst å delta? Det kan du gjøre her.

Etiketter: